Nejčastější dotazy

Platí se hned od začátku?

Ne. Nechceme, abyste si kupoval zajíce v pytli. Máte 30 dní na to, si rezervační systém a jeho funkce vyzkoušet. Pokud nebude mít zrovna oněch 30 dnech dostatek času na vyzkoušení, napište nám a nějak se určitě domluvíme.

Budu platit za zprovoznění rezervačního systému?

Ne. Platíte jen měsíční poplatek za provoz rezervačního systému. Nemáme žádný aktivační poplatek.

Získám slevu na provoz rezervačního systému?

Myslíme si, že cena je nastavena již dostatečně nízko, ale i tak jsme schopni nabídnout množstevní slevy na rezervační systém. Pokud máte větší vozový park, napište nám a domluvíme individuální cenu za kalendář.

Budu platit provizi z obratu rezervačního systému?

Ne. Platí se jen za pronájem rezervačního systému, nebudeme po vás chtít provizi z obratu, který na rezervačním systému uskutečníte.

Je potřeba pro provoz DIARIO vlastnit vlastní webové stránky?

Není. Každý kalendář má vlastní unikátní adresu, takže ji můžete propagovat samostatně, nebo na facebooku. Vlastní stránky, ale přeci jen považujeme za nejrozumnější variantu pro následnou propagaci své půjčovny.
Propojení vlastních stránek s rezervačním systémem DIARIO je velmi jednoduché. Je možné vložit tlačítko nebo kalendář s odkazem na rezervační systém. Základní předpřipravená propojení se nacházejí v administraci Vašeho vlastního rezervačního systému DIARIO.

Jaké jsou technické požadavky na provozování rezervačního systému?

Rezervační systém DIARIO je nabízen formou Software jako Služba (SaaS). To znamená, že uživatel se nestará o hosting, technické zázemí či instalaci produktu, ale pouze využívá služeb a funkcí, které mu software nabízí. Mezi hlavní výhody tohoto řešení patří průběžná automatická aktualizace, rozšiřování funkcí, vylepšování systémů či oprava chyb.

Provozuji sezónní půjčovnu. Budu platit poplatek i za měsíce kdy sám svoje služby nenabízím?

Není to potřeba. Celý systém je postaven na kreditovém provozu. Čili nabijete si jen výši kreditu např. na 5 měsíců a následně, když kredit dojde se systém zneaktivní. Následující rok v měsíci, kdy opět rozběhnete svou půjčovnu, zaplatíte Vámi požadovanou výši kreditu a systém začne opět fungovat.

Na jak dlouhou dobu se uzavírá smluvní vztah?

Smluvní vztah s naší společností není omezen žádným časovým závazkem. V případě, že se rozhodnete pronájem rezervačního systému zrušit, nenabijete si kredit na další období a rezervační systém se zneaktivní.

Sepisuje se smlouva?

Ne. Vše se děje elektronicky, potvrzením Všeobecných obchodních podmínek.

Co když si s něčím nebudu vědět rady?

Kdykoliv můžete kontaktovat naši podporu prostřednictvím e-mailu, online chatu nebo telefonicky. Budeme se Vám plně věnovat, a to jak z pohledu technických otázek správného nastavení systému, tak i hlášení chyb či návrhů na vylepšení. Navíc jsme pro Vás připravili podrobné návody. Jsme tady pro Vás!

Potřeboval bych upravit funkčnost, nebo mi chybí nějaká funkce.

Systém DIARIO neustále vyvíjíme, a to jak z pohledu výkonu, tak i z pohledu nových funkcí. Svůj požadavek na novou funkci můžete zadat do Knihy přání.

Zavolejte mi prosím zpět na: